- Hizmet süreçlerimizi Sağlıkta Kalite Standartları doğrultusunda sunar, sürekli ölçer, değerlendirir ve iyileştiririz.
- Sağlık hizmetlerinde hasta ve çalışan güvenliğini öncelik kabul ederiz.
- Bilgi güvenliğine, hasta mahremiyetine ve etik değerlere bağlı kalırız.
- Kalite göstergeleri ile hasta bakım süreçlerini kanıta dayalı olarak takip eder, bilimsel yaklaşımlar geliştiririz.
- Kaliteyi herkesin sorumluluğu olarak kabul eder, bu doğrultuda katılımcı bir yönetim anlayışı geliştiririz.
- Teknik ve dijital altyapımızı sürekli geliştirmeyi hedefleyerek, hasta ve çalışan memnuniyetini yükseltmeyi amaçlarız.
- Çalışanlarımızın katılımını destekleyerek, ekip ruhunu ve kalite kültürünü tüm hastaneye yaymayı hedefleriz.
- Eğitim ve araştırma faaliyetlerini kalite sisteminin ayrılmaz bir parçası olarak görür, sürekli gelişimi teşvik ederiz.
- Kaynakları etkili, verimli ve sürdürülebilir şekilde kullanarak, hizmet sunumunun kalitesini artırırız.